WSPÓŁPRACA

Warunki współpracy

Jak zostać naszym partnerem handlowym?

Oferta hurtowa www.inkmax.pl skierowana jest do:

- firm, których profil działalności stanowi dalsza odsprzedaż towaru (sklepy, hurtownie itp.)

 

W przypadku prowadzenia dalszej odsprzedaży prosimy o wypełnienie formularz rejestracji hurtownika oraz dodanie załącznika w formie kopii takich dokumentów jak wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS, nip i Regon, w celu potwierdzenia danych i profilu działalności. Dokumenty można również przesłać na adres biuro@sabkom.pl

Po dostarczeniu wymaganych dokumentów i pomyślnej ich weryfikacji, zostaniecie Państwo poinformowani o aktywacji Państwa konta HURTOWEGO w naszym systemie.

Wszelkie pytania pytania techniczne prosimy kierować na adres: biuro@sabkom.pl

----------------------------------------------------------------------------------------

Warunki i procedury handlowe

Firma SABKOM akceptuje zamówienia złożone za pośrednictwem platformy www.inkmax.pl, gdzie sprecyzowane są: ilość, rodzaj towaru, sposób jego odbioru oraz cena. Zamówienie towaru jest traktowane jako zobowiązanie się do jego odbioru. W momencie realizacji zamówienia wystawiana jest faktura vat.

----------------------------------------------------------------------------------------

Dostawa i odbiór towaru - Wysyłka towarów realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.

- koszt wysyłki 1 paczki do 30 kg wynosi 14 zł netto (przelew) lub 17 zł netto (pobranie)

- wysyłka towaru poza granice Polski - koszty ustalane indywidualnie - przed realizacją zamówienia prosimy o kontakt

Za dokonane zakupy nie przyjmujemy płatności kartami płatniczymi.

- możliwość odbioru towaru własnym transportem - wymagane wcześniejsze ustalenie warunków odbioru

----------------------------------------------------------------------------------------

Ceny - Wszystkie ceny widoczne na stronie po zalogowaniu są cenami hurtowymi z ustawionym poziomem cen dla poszczególnej grupy klienta.

**********************

Reklamacje:

Reklamacje przedsprzedażne dotyczące wad produktów nieużytkowanych przyjmowane są w ciągu 30 dni od dnia sprzedaży. 

Reklamacje posprzedażne są rozpatrywane po przesłaniu reklamowanego towaru ze zgłoszeniem reklamacyjnym, kopią dokumentu zakupu na własny koszt.Wysyłki należy kierować na poniższy adres z dopiskiem: Dział Reklamacji

 

SABKOM Bartosz Szmajdziński (INKMAX)
Cyprysowa 42
55-093 Kiełczów
 
Rozpatrzenie reklamacji następuje nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego towaru.
 
Wszelką korespondencję dotyczącą reklamacji, należy kierować na adres : handel@sabkom.pl
 
Wszelkie rozbieżności dotyczące dostawy towaru należy zgłosić w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania towaru, na adres: handel@sabkom.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium